Z nejakého dôvodu (nespokojnosť s kvalitou alebo prevedením / zle zvolená veľkosť / dodaný nesprávny tovar) Vám nevyhovuje tovar, ktorý ste si u nás zakúpili? Vieme, že toto je tá menej príjemná časť a preto sme pre Vás pripravili túto stránku, na ktorej nájdete všetky informácie pre čo najrýchlejšie vyriešenie Vašej reklamácie / výmeny tovaru.

VRÁTENIE TOVARU DO 40 DNÍ - u nás zakúpený tovar môžete vrátiť alebo vymeniť do 40 dní od jeho dodania na Vašu adresu.

1. Vyplňte reklamačný formulár, ktorý si môžete stiahnuť a vytlačiť klinutím tu. Vypíšte všetky potrebné údaje, aby bolo
    zrejmé za aký tovar/veľkosť/farbu chcete produkt vymeniť. Ak požadujete vrátenie peňazí, alebo výmenou tovaru
    vznikne preplatok, je potrebné uviesť číslo účtu IBAN, kde bude príslušná čiastka uhradená v zákonnej lehote.
                                                                                                                    Reklamačný formulár


2. Tovar odošlite doporučenou poštou alebo osobne doručte na našu adresu. Pri zasielaní tovaru dbajte na správne
    zabalenie a použite tlmiaci materiál alebo správnu výplň, aby sa tovar pri preprave nešpokodil.
    FansMania
    Jégeho 12
    821 08 Bratislava
    Slovenská Republika

3. Reklamačný asistent Zásielkovňa - prostredníctvom odberných miest Zásielkovňa vám ponúkame možnosť 
    výmeny/reklamácie tovaru na naše náklady. Výmena na naše náklady je možná iba v týchto prípadoch:
    1. Objednali ste si zlú veľkosť a chcete produkt vymeniť za rovnaký produkt inej veľkosti
    2. Chybou na našej strane smá vám dodali inú veľkosť ako ste si objednali
    3. Chybou na našej strane sme vám dodali iný produkt ako ste si objednali
Od nášho zákazníckého servisu si vypýtajte kód pre reklamačného asistenta Zásielkovňa. Následne zabalenú reklamáciu s
vypísaným reklamačným formulárom prineste do ktorejkoľvek pobočky Zásielkovňa. Personál v pobočke Zásielkovňa
požiadajte, aby do systému Zásielkovne zadali váš kód pre reklamačného asistenta a vytlačili a nalepili na váš balík
reklamačný štítok. Táto služba je zadarmo. Po prijatí vášej reklamácie vás budeme čo najskôr kontaktovať.
  

VÝMENA:
- ak máme náhradný tovar na sklade, odosielame ho ihneď. Dopravu samozrejme neplatíte :)
- ak tovar na výmenu skladom nie je, platí dodacia doba uvedená na našej webstránke pri danom produkte a
  veľkosti v čase spracovania reklamácie/výmeny

VRÁTENIE:
- v prípade vrátenia, peniaze štandardne vraciame do 15 dní od spracovania reklamácie
- peniaze vraciame na bankový účet, nevraciame prostredníctvom poštovej poukážky
- ak bol súčasťou objednávky darček, je potrebné poslať ho spolu s vráteným tovarom späť


PODMIENKY REKLAMÁCIE:
- tovar prosím nezasielajte späť na dobierku. Balíky na dobierku nepreberieme
- výmena/vrátenie tovaru nebude akceptované, ak boli z produktu odstránené visačky výrobcu, ak tovar vykazuje
  známky nosenia/optrebenia, ak bol tovar vypratý, ak tovar zapácha (napr. za cigaretovým dymom)
- výmena/vrátenie nie je možné na produkty s vlastným menom a číslom, jedine ak bol dodaný iný produkt alebo iná
  veľkosť alebo meno a číslo sa nezhoduje s objednávkou.

- v prípade nevrátenia darčeka, bude jeho hodnota odpočítaná od vrátenej sumy

Za vadu tovaru nie je možné považovať  zmenu vlastností, ktorá:
- vznikla v priebehu záručnej doby v dôsledku jeho opotrebenia alebo nesprávneho používania ako aj nedostatočného
  alebo nevhodného ošetrovania
- vznikla v dôsledku prirodzených zmien materiálov, z ktorých je tovar vyrobený
- vznikla v dôsledku akéhokoľvek poškodenia kupujúcim alebo treťou osobou alebo iného nesprávneho zásahu